Over een aantal maanden is het weer zover! Een nieuwe editie van Bouwinnovatie in Hasselt. Iedereen krijgt er de kans om met verschillende bedrijven, ondernemers en zelfs klanten een babbeltje te slaan. Dit wil je toch niet missen?
Jouw bedrijf in de kijker
Vorig jaar kwamen er maar liefst 25.000 bezoekers naar Bouwinnovatie. Stuk voor stuk mensen die op zoek zijn naar oplossingen voor hun nieuwe woning, nieuwbouw, afwerking of ecologische voetafdruk. 58% van de bezoekers heeft heel concrete bouwplannen, de overige 42% komt informatie vergaren en hulp zoeken voor een nakende renovatie. Dit is jouw kans om écht op te vallen. Maar is jouw stand beursproof?Wij geven je alvast enkele tips om van jouw stand een echte publiekstrekker te maken:
- Zorg voor genoeg visibiliteit
- Overtuig mensen van jouw product/dienst
- Ga in gesprek met de bezoekers
- Organiseer een mini-workshop
- Demonstreer/exposeer jouw producten
- Neem genoeg flyers en infobrochures mee
Sta je nog niet genoeg in de belangstelling? Dan helpen wij je graag verder! Wil jij de bezoekers al bereiken voordat ze op de beurs aankomen? Geen enkel probleem, adverteren is een belangrijke factor voor het slagen van je bedrijf (en beursdeelname). Meer gerichte bezoekers betekent immers meer opbrengsten. Het is daarom belangrijk aandacht te besteden aan verschillende adverteermogelijkheden die Bouwinnovatie biedt.
Waarom online adverteren?
- Naamsbekendheid creëren
- Branding via online advertenties
- Introductie nieuwe diensten en producten
- Extra visibilteit en versterking van de traditionele reclame
Wil jij ook meer mensen bereiken en overtuigen om zeker naar jouw stand te komen kijken? Laat het ons dan zeker weten en schrijf je in, of neem contact op met de reclameverantwoordelijke.
Meer weten over de volgende editie van Bouwinnovatie? Neem dan zeker een kijkje op onze website en blijf op de hoogte van alle updates!